کد خبر : 2957
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد:

پرهیز از کم کاری در پیگیری مطالبات خانواده شهدا و جامعه ایثارگران استان

پرهیز از کم کاری در پیگیری مطالبات خانواده شهدا و جامعه ایثارگران استان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خواستار پرهیز از هرگونه کم کاری مدیران اجرایی و نهادهای دولتی این استان در خدمات رسانی و پیگیری مطالبات خانواده شهدا و جامعه ایثارگران استان شد.

به گزارش زاگرس ۲۴ از یاسوج، رضا پارسیان نژاد در نشست شورای ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: خدمات رسانی به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک تکلیف الهی، وظیفه قانونی و رسالت فرادستگاهی است.
وی افزود: تمامی دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد باید برای خدمات رسانی به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران این استان دست به دست یکدیگر داده و نهایت همکاری و مشارکت را با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وظایف و مأموریتهای هر کدام از دستگاههای اجرایی این استان در زمینه خدمات رسانی به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران استان مشخص شده است.
پارسیان نژاد عنوان کرد: خدمات رسانی به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران به هیچ وجه زمان، وقت و ساعت اداری نمی شناسد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از ملاکها و معیارهای ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی و نهادهای دولتی این استان در هفته دولت هر سال میزان و نحوه خدمات رسانی به خانواده شهدا و جامعه ایثارگران استان است.
پارسیان نژاد اظهار داشت: ابتدای امسال تاکنون ۱۱ هزار و ۶۰۰ مورد سرکشی از خانواده شهدا و جامعه ایثارگران استان انجام شده در حالی که این تعداد سال گذشته پنج هزار و ۷۰۰ مورد بوده است.
وی افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بر اساس ارزشیابی عملکرد و گزارشهای مستند دارای جایگاه و رتبه ۶ کشوری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مشاوران امور ایثارگران دستگاههای اجرایی این استان برای جلوگیری از ضایع شدن حقوق خانواده شهدا و جامعه ایثارگران این استان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی لازم را به آنان انجام دهند.
پارسیان نژاد عنوان کرد: شهدا و جامعه ایثارگران مایه افتخار همگان بوده و بهترین الگو، اسوه و سرمشق هستند و باید همواره تجلیل و تکریم شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان با استفاده از ابزارها و امکانات مختلف یک جنگ ترکیبی تـمام عیار را علیه کشور و ملت ایران آغاز کرده اند اما به لطف الهی موفق نشدند و امروز نیز ایران اسلامی بالنده تر شده است.
پارسیان نژاد اظهار داشت: راه اندازی جنگ ترکیبی دشمنان ضرورت جهاد تبیین را مضاعف کرده و بر همین اساس نیز باید دستاوردهای مختلف نظام و انقلاب بیش از پیش برای مردم تشریح شود.
وی افزود: دشمنان درصدد ناامید کردن ملت ایران هستند و لازم است که امیدآفرینی و امیدبخشی جزو مسئولیتهای مهم مدیران اجرایی باشد.
پارسیان نژاد بر لزوم رعایت کامل سهمیه استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران در دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.