کد خبر : 2072
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

نهضت آسفالت شهرداری این بار در شرف‌آباد/ مقدم؛ ۷۵ هزار مترمربع آسفالت انجام شده است

نهضت آسفالت شهرداری این بار در شرف‌آباد/ مقدم؛ ۷۵ هزار مترمربع آسفالت انجام شده است
شهردار یاسوج از انجام ۷۵ هزار متر مربع آسفالت در محله منطقه شرف‌آباد شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش زاگرس ۲۴ از یاسوج، نستهن مقدم از آسفالت محله بختیاری‌ها در شرف آباد یاسوج خبر داد و گفت: محله حاشیه شهر یاسوج از جمله شرف آباد بیشترین

وسعت و جمعیت شهر را به خود اختصاص داده که تاکنون ۷۵ هزار مترمربع آسفالت در خیابان‌های محله بختیاری، امیری و حاجتی و سایر نقاط شرف‌آباد انجام شده است.

شهردار یاسوج بیان کرد: فقر زیرساختی در این نقطه از شهر یاسوج احساس می‌شود و می‌طلبد خدمات بیشتری ارائه شود که مردم فرهنگ شهرنشینی و رفاه اجتماعی را نشان داده و نسبت به دیوارهای خود عقب‌نشینی کردند تا توانستیم خدمات ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه ۶۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر در نظر گرفته شده افزود: حدود ۸۵ هزار متر مربع آسفالت صورت گرفته که ۷۵ هزار مترمربع فقط مختص شرف‌آباد است و تا پایان آذرماه بالغ بر ۴۰ میلیارد در این مکان آسفالت صورت می‌گیرد.

وی از ادامه آسفالت در مناطق اکبرآباد و نجف‌آباد خبر داد و عنوان کرد: بخش خصوصی قوی برای آسفالت معابر ورودی و خروجی و همچنین خیابان‌های سطح شهر یاسوج به کار گرفته شده است.

وی از لکه‌گیری در سطح شهر یاسوج خبر داد و با بیان اینکه لکه گیری به داستان غم‌انگیزی تبدیل شده گفت؛ بیشتر حفاری‌ها توسط دستگاه‌های آب، مخابرات، گاز و برق به شکل ناقص که منجر به نارضایتی مردم شده انجام گرفته اما متاسفانه به اسم شهرداری تمام می‌شود

وی با بیان اینکه ۹۵ درصد چاله چوله‌ها مختص دستگاه‌های خدمات‌رسان است، گفت: تاکنون ۷۰ کیلومتر کانال دفع آب‌های سطحی در یاسوج انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.